Ahad, 17 April 2011

Warnai Hidup Ini Dengan Senyuman ;)

Assalamualaikum semua,
Ni la keluarga kita ;)
Hari ni, pertama kali aku buat blog untuk keluarga aku. Maksudnya aku nak berkongsi ceritalah dengan korang semua. Sepanjang aku belajar, nilah pertama kali aku buat blog untuk diri sendiri. Hehe, biasalah dulu masa belajar rasa rimas nak tulis-tulis dalam blog ni. Sedangkan buku diari yang aku beli pun tak tulis apa-apa, inikan pula nak berbloger(2).
Tapi apa yang menarik kali ni, aku dah ada keluarga. Punyai ibu,  abg, kakak dan yang paling istimewa tentula isteriku dan bakal baby comel kami...hehehe..
Harap kalau korang baca, ikut (follow), kongsi dgn kwn(2) dan jawab servey ringkas nuffnang dalam blog kami ni serta buat korang gembira ya.
da....

oleh PeNsiL.wArNa.AbI

Facebook Comments

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...